Nieuwsbrief WTC ‘t Wieltje Kortenberg vzw.

Inhoud

1. Oproep voor foto’s voor nieuwe website
2. Gezellig clubdiner
3. Algemene Vergadering
4. Driedaagse Pinksteren
5. Buitenlandse fietsweek
6. Ontdek onze nieuwe wijnlijst.

1. Oproep voor foto’s voor nieuwe website.

Zoals je misschien al weet zijn we aan het werk om de huidige, ietwat verouderde, website om te vormen naar een nieuwe. Daarvoor hebben we dringend jullie hulp nodig. Wij hebben foto’s nodig. Hoe meer, hoe liever en van alle fietsgroepen, zowel van wielertoeristen als recreatiefietsers. Graag actiefoto’s waarin de nieuwe clubkledij ook goed in beeld komt.

Zoals je hieronder kan merken zoeken we foto’s van zowat alles wat zich in 2018 heeft afgespeeld in onze club. Van de ritten natuurlijk (met bijzondere aandacht voor de speciale ritten) maar ook van de evenementen en de meerdaagse fietsuitstappen. We denken daarbij aan:

• Algemene ledenvergadering;
  • Ritten;
  • Clubweekend in Lo-Reninge;
  • Rit naar Geraardsbergen;
  • Verbroederingsrit;
  • Mallorca;
  • Clubdiner in De Venkel;
  • Andere…

Wij geven de voorkeur aan foto’s met meerdere leden maar een mooie foto van een enkeling kan uiteraard ook. De club mag beeldmateriaal dat is opgenomen op de activiteiten van de club vragen, verzamelen, opslaan en verwerken (zie privacy-verklaring punt 3).
De kwaliteit van de foto’s is van groot belang. De foto’s moeten met andere woorden voldoende pixels bevatten.
Foto’s van ongeveer 1MB zijn prima. Je kan je foto’s uploaden naar de gedeelde fotomap van WTC ‘t Wieltje:

Wij hopen op een snelle en grote respons en denk dus niet: “Iemand anders zal deze foto wel hebben en doorsturen.” Neen, we kunnen echt alles gebruiken om er de leukste foto’s uit te halen.

Wij danken jullie bij voorbaat voor jullie medewerking!
Vriendelijke groeten en een prachtig eindejaar vanwege het bestuur

2. Gezellig clubdiner.

Op 28 november vierden we met z’n allen feest in feestzalen De Venkel. Het was een gezellige avond met veel volk, lekker eten en swingende ambiance tot in de vroege uurtjes. Feestvarken en erevoorzitter Daniël Claes werd gevierd voor zijn 30-jarig lidmaatschap. Zijn vrouw Tinne deelde mee in de feestvreugde.

3. Algemene Vergadering.

De Algemene Vergadering zal plaatsvinden op vrijdagavond 22 februari 2019 in de nieuwe bedrijfsgebouwen van onze sponsor Scott. Noteer deze datum en plaats alvast in je gloednieuwe agenda 2019.

4. Driedaagse Pinksteren.

De recreanten gaan van 8 tot 10 juni 2019 naar het Waasland, regio Sint-Niklaas. Joris mailt meer informatie rechtstreeks naar de leden.

De wielertoeristen gaan naar Gedinne , Ardennen. We hebben hotel Moulin de Boiron gereserveerd. Wil je er zeker bij zijn, stort dan nu al een voorschot van 50 euro per persoon op de clubrekening:

• IBAN: BE74 0882 3341 2307,
  • BIC: GKCC BE BB
  • mededeling: ‘voorschot Gedinne – naam van de deelnemer(s)’

Het wordt een stap- en fietsweekend. Fietstochten voor elk niveau en staptochten in de buurt. Voor elk wat wils. We hopen dat jij er ook bij bent.

5. Buitenlandse fietsweek.

Van 14 tot 21 september 2019 gaat WTC ‘t Wieltje opnieuw op buitenlandse fietsreis met De Toerist Biking uit Lummen. De bestemming is Salou , regio Barcelona, in Spanje. De reis zal in detail voorgesteld worden op de Algemene Vergadering maar je kan ook nu al inschrijven als je dat wilt. Je hoeft dus niet te wachten tot 22 februari. Hoe sneller we zicht krijgen op de groep en de omvang, hoe beter.

Deze fietsreis zal ook open staan voor leden van WTC Blosom uit Meerbeek en WTC OA uit Everberg.

6. Ontdek onze nieuwe wijnlijst.

Feestdagen in aantocht. Denk aan onze clubwijnen en steun WTC ‘t Wieltje!

Je kan het bestelformulier via de rode knop hieronder downloaden. Het ingevulde formulier kan je aan Bernard, onze wijnverantwoordelijke, of aan een ander bestuurslid bezorgen. Gelieve de wijnen cash te betalen bij levering. Dank voor jouw steun voor onze fietsclub en prosit!

Contactgegevens Bernard Vanhellemont:
Ballingstraat 17, 3078 Everberg