nieuwsbrief WTC ‘t Wieltje Kortenberg vzw

4. Privacyverklaring akkoord
5. Buitenlandse fietsvakantie 2019

1. Clubdiner

Op zaterdagavond 24 november sluiten we met z’n allen het fietsseizoen 2018 feestelijk af met ons traditioneel clubdiner . We verwelkomen je heel graag in Salons & Feestzalen De Venkel , Leuvensesteenweg 326 te 3070 Kortenberg.

We bieden je een enig mooi kader , een smakelijk menu, een zeer ruime en gemakkelijke parking op het domein, mooie herinneringen in beeld, veel gezelligheid, een muzikaal tintje en, jawel, veel dansambiance tot de late uurtjes… . En dat allemaal dicht bij huis.

19 uur: Receptie met schuimwijn Paul Lorent Brut en drie hapjes

Op vel gebakken zeebaars met risotto en chorizo
>>>>>>>>
Eendenborst met polenta en herfstgroenten
>>>>>>>>
Crème van cheesecake, mango, amandelcrumble

Dranken (wijn, bier , frisdrank, water en koffie) zijn heel de avond inbegrepen.

Deelnameprijs:
Voor steun-, oud-, ef fectieve leden én hun partner: 65 euro per persoon
Voor niet-leden: 70 euro per persoon

Inschrijven doe je snel en eenvoudig door voor 16 november 2018 het juiste bedrag te storten op de clubrekening:

IBAN: BE74 0882 3341 2307 ,
BIC: GKCC BE BB
mededeling: ‘clubdiner 2018 – naam van de deelnemer(s)’

We hopen dat jij er ook bij bent!

Opgelet!
Betalingen moeten op 16 november effectief op de clubrekening staan. We kunnen dit jaar geen laattijdige inschrijvingen aanvaarden.
Hou de betaling voor het clubdiner en het lidgeld 2019 gescheiden. Dit maakt het voor de penningmeester eenvoudiger en duidelijker .

2. Hernieuwing lidmaatschap

– Wielertoeristen – VWB-verzekering

De wielertoeristen zijn via hun lidgeld automatisch lid van en verzekerd bij de Vlaamse Wielrijdersbond (VWB). Ze ontvangen het tijdschrift van de VWB en krijgen op vertoon van hun VWB-lidkaart bij een hele lijst fietshandelaars en VWB-organisaties interessante voordelen en kortingen. Je vindt alle info op de website van de Vlaamse Wielrijdersbond .

Aangezien er geen prijsverschil meer bestaat tussen een individuele aansluiting en een gezinsaansluiting, kan je dus eigenlijk gratis al je gezinsleden aansluiten en dan geniet het hele gezin van de verzekering die naast fietsen en mountainbiken, sportactiviteiten zoals wandelen, joggen, zwemmen, atletiek, turnen en fitness dekt. Nieuw bij VWB is de gratis repatriëring bij fietspech onderweg in België. Bij pech bel je het gratis noodnummer 0800 787 62 . Een tip: zet dit nummer in je gsm of smartphone.

Geef de gegevens van elk inwonend gezinslid (naam, voornaam, geslacht, geboortedatum, e-mailadres en nationaliteit) door aan onze penningmeester in een aparte e-mail.

Wil je vanaf 1 januari 2019 verzekerd zijn/blijven voor ongevallen bij courante sporten (fietsen, lopen, wandelen, zwemmen, … privé of in clubverband) dan betaal je best je lidgeld zo snel mogelijk. Het lidgeld 2019 (VWB-bijdrage inbegrepen) is 2 euro meer dan vorig jaar doordat de VWB-bijdrage 2019 32 euro bedraagt in plaats van 30 euro vroeger .

Voor de wielertoeristen bedraagt het lidgeld 2019 (inclusief VWB-bijdrage):

49 euro voor het eerste clublid
15 euro voor alle volgende clubleden (gezinsleden wonend op hetzelfde adres)

– Recreanten – KBC-verzekering

De recreanten zullen in het voorjaar 2019 van Joris een mailtje ontvangen met alle nodige informatie betreffende het lidgeld.

– Steunende leden

15 € per steunend lid

Schrijf je lidgeld over op de clubrekening:
IBAN: BE74 0882 3341 2307
BIC: GKCC BE BB
mededeling: ‘lidgeld 2019 – je naam (+ naam bijkomende gezinsleden)’

Hou de betaling voor het lidgeld 2019 en het clubdiner gescheiden. Dit maakt het voor de penningmeester eenvoudiger en duidelijker .

Contactgegevens Joris Vandoren:
t 02 759 37 02
e familie_vandoren@msn.com

3. Winteractiviteiten

Het fietsseizoen is ten einde maar naar goede gewoonte voorzien we ook dit jaar weer een winterprogramma.

Voor de wielertoeristen:
Iedereen blijft na het seizoenseinde op zon- en feestdagen welkom voor een fietsrit onder vrienden. Er wordt gereden naargelang de weersomstandigheden en voorstellen van die dag. Afspraak om 9 uur aan het Dr . V . De Walsplein.

De sportieven gaan op zondagvoormiddag stappen aan een goed tempo. Iedereen is welkom om 9 uur aan het Dr . V . De Walsplein. Wil je mee op stap? Stuur dan een e- mail voor verdere berichtgeving.

Voor de recreanten:
Voor iedereen die zin heeft in een uitstapje, een babbel, een pintje, een glaasje wijn,… organiseren de recreatiefietsers opnieuw de winteravonden in de Snooker op vrijdag om 20 uur en de winterwandelingen op zondagnamiddag. Iedereen is welkom! Voor de winterwandelingen volgt meer concrete info via e-mail. Voorstellen voor wandelingen zijn zeer zeker welkom. Laat maar horen. Verantwoordelijke bestuursleden: Marleen en Béatrice.

Noteer alvast volgende data in je agenda :

Winteravonden:                           Winterwandelingen:
2 november 2018                               28 oktober 2018
7 december 2018                               11 november 2018
1 1 januari 2019                              23 december 2018
8 februari 2019                               20 januari 2019
15 maart 2019                                17 februari 2019
========================> 31 maart 2019

4. Privacyverklaring akkoord

We hebben vastgesteld dat nog een 40-tal leden de privacyverklaring niet heeft ingekeken en goedgekeurd.
Klik hier om de privacyverklaring goed te keuren

5. Buitenlandse fietsvakantie 2019

Na een succesvolle editie 2018 plannen we ook in 2019 een buitenlandse fietsweek met De Toerist Biking. Heb je interesse? Hou dan zeker de tweede helft van september vrij.