Je wil lid worden van onze wielerclub?

Van harte welkom!

Vul even het formulier hiernaast in.

Wij vragen je ook om kennis te nemen van het interne reglement en de privacyverklaring van onze club.
Meer informatie hierover vind je onder de knoppen hieronder. Vergeet ook zeker niet je goedkeuring te geven door de knoppen aan te vinken. Daarmee hebben we al je gegevens en doen wij het nodige voor je aansluiting bij de club, de VWB en het in orde brengen van je verzekering.

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op en verwelkomen je graag op de eerstvolgende rit. Neem alvast een kijkje op onze kalenderpagina voor meer informatie.

Tot snel!

Ik wil lid worden
    1. ManVrouw
    2. JaNeen

3. Gelezen en goedgekeurd

4. Door dit formulier te gebruiken, ga je akkoord met de opslag en verwerking van jouw gegevens door deze website, conform de Privacyverklaring. Gelezen en goedgekeurd

* verplicht

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op met jou.

Intern reglement