Nieuwsbrief WTC ‘t Wieltje Kortenberg vzw Januari 2019.

1. Nu inschrijven voor Algemene Vergadering
2. Inschrijven voor Gedinne en Salou

1. Algemene Vergadering

Wij nodigen alle leden en hun partner , alle steunleden en alle geïnteresseerde fietsers uit de buurt hartelijk uit op vrijdagavond 22 februari 2019 om 19 uur in de vernieuwde bedrijfsgebouwen van Scott, Karel Van Miertstraat 7 in Kortenberg voor de Algemene Vergadering van WTC ‘t Wieltje Kortenberg vzw.

We maken onze fietsplannen voor 2019 kenbaar . We tonen je onze nieuwe website in primeur . Zoals steeds een avond vol informatie over het komende seizoen 2019, een gezellig samenzijn en kennismaking met de nieuwe leden, een lekkere volkse maaltijd bereid door huiskok Carl.

Programma

19 uur : aperitief in de uitgebreide showrooms met cava, olijven, chips en Flandrien kaas.

Registreer je bij aankomst. Je krijgt een nuttige informatiebrochure.

19.30 uur : etentje in de projectiezaal (1 ste verdieping nieuwbouw) met echte winterse hutsepot en daarna rijstpap met saffraan.

Schrijf je zeker in voor 18 februari 2019 anders mis je al dat lekkers. Klik hier voor een e-mail naar de voorzitter of bel hem op 02 759 43 72. Meld het aantal
deelnemers aan het etentje. Betaling ( 20 euro per persoon ) gebeurt ter plaatse bij aankomst (Opgelet! Geen elektronische betalingen mogelijk!)

20.30 uur : Algemene Vergadering in de projectiezaal 1 ste verdieping nieuwbouw

Programma van de Algemene Vergadering.

• Voorstelling Fietsweek Salou (Spanje) voor alle Kortenbergse fietsclubs door Jurgen Dieu van de Toerist Biking uit Lummen (15 min)
  • Voorstelling pinksterdriedaagsen Sint-Niklaas (recreanten) en Gedinne (wielertoeristen) (15 min)
  • Een juiste fietspositie uitmeten … zinvol? door Erno McCrae, kinesist en MTB-kampioen (5 min)
  • Hoogtepunten 2018
  • Goedkeuring clubfinanciën 2018 en begroting 2019
  • Voorstelling wielerkalenders 2019
  • Voorstelling nieuwe clubwebsite

21.30 uur : gezellig samenzijn

Wij hopen dat je erbij bent.

2. Inschrijven voor Gedinne en Salou

Zoals in de vorige nieuwsbrief al gezegd, kan je nu al inschrijven voor het pinksterweekend in Gedinne (wandelen en fietsen) en voor de buitenlandse fiets- en wandelreis naar Salou .

Nu al inschrijven maakt de organisatie voor ons eenvoudiger.