Algemene ledenvergadering 23 februari

Onze club boft om in een stijlrijke showroom vol blinkende nieuwe Scott, Granville en Bergamonfietsen zijn jaarlijkse Algemene Vergadering te houden. Reeds jaren hebben we een aangename en genereuze samenwerking met hoofdsponsor Scott, alsook fietsen Verhelst en clublokaal de Snooker.

We zijn hier in het mekka van de fiets. De leden en geïnteresseerden weten dit bedrijf en onze club zeker te appreciëren en zijn talrijk opgekomen. We maken graag kennis met de nieuwe leden.

Zo’ n eerste samenkomst na de winterpauze verloopt bij onze club altijd vlotjes, gezellig en geanimeerd. Eerst wat eten en drinken, daarna pas vergaderen. Wat cava en clubwijnen doet de sfeer en het rumoer goed deugd.  Natuurlijk is er nog een officiële agenda waar het bestuur wordt herkozen voor 2 jaar, waar het clubbeleid en de clubfinanciën 2017 worden geëvalueerd, waar de clubplannen, de wielerkalender … voor 2018 worden gepresenteerd.

Dit jaar zijn er opvallende 2 primeurs. De nieuwe clubkledij wordt geshowd en ook geleverd. En de buitenlandse fietsvakantie naar Mallorca wordt aangeprezen in woord en beeld. Vandaar de Spaanse themakleuren rood en geel op onze feestlocatie. De wielerkalender 2018 toont daarnaast ook een verassende dagtocht naar de Muur van Geraardsbergen. Met Pinksteren staat er drie dagen Westhoek vanuit Lo Reninge op het programma. We zijn gastheer voor de verbroederingsrit enz…

Het officiële programma houden we efficiënt en kort. Er blijft gelukkig nog heel wat tijd over voor wat napraten, grappen en grollen … een glaasje wijn in de hand. Allemaal welkom bij WTC ‘t Wieltje en prosit op het nieuwe fietsjaar 2018!

JPO