Beste fietsvrienden,
Het corona- virus spaart niemand en de fietsclub staat al een tijdje op non actief.
Wij hebben met het bestuur beslist om de driedaagse naar Zeeland te annuleren
Wij wensen jullie allen een goede gezondheid toe en laat het corona beestje
niet binnenkomen in jullie middens.
Hou de moed erin, hopend op nog een sportief jaar 2020.
Vriendelijke groeten,
Vanwege het bestuur
WTC ‘t Wieltje

Wielertoeristen en recreatiefietsers gaan op gezamenlijke clubuitstap naar Zeeland tijdens het pinksterweekend van zaterdag 30 mei tot maandag 1 juni 2020.

Hiervoor kan je vanaf vandaag tot en met maart inschrijven.

We logeren in het Golden Tulip Strandhotel Westduin in Vlissingen op een boogscheut van de zee. Meer info vind je hier.

De prijzen zijn de volgende:

• Prijs € 239 – € 45 = € 194/pp op een 2-persoonskamer;
  • Prijs € 256 – € 45 = € 211/pp op een 1-persoonskamer;

Deze prijzen zijn, zoals je kan zien, voor € 45 mee gesponsord door de clubkas. In deze prijs zitten:

• 2 overnachtingen;
  • 2 x ontbijt en driegangendiner ’s avonds;

Er is een vrachtwagen voorzien voor het vervoer van de fietsen (max 20 fietsen) maar uiteraard kan, wie dat wil, op zaterdag ook per fiets de leuke trip van

Kortenberg naar Vlissingen maken. Geef dit ook mee in je inschrijvingsmail en spreek dan wel af met een ander clublid voor het vervoer van je bagage.

Het hotel biedt ook de mogelijkheid om ter plaatse een elektrische fiets te huren.

Gelieve je inschrijving, dus uiterlijk voor einde maart, (incl. hoe je je wenst te verplaatsen en/of je ter plaatse een fiets wil huren) per e-mail te bevestigen

aan Joris Vandoren (familie_vandoren@msn.com) en het correcte bedrag te storten op de rekening nr. BE74 0882 3341 2307 van WTC ‘t Wieltje.