Alweer een mooie opkomst voor een droge clubrit. Er stond een fietstocht gepland langs nieuwe wegen richting Brussel, om vervolgens via de druivenstreek naar Leuven en terug naar huis te rijden.

Een paar nieuwe gezichten bij de Tempo’s, die zich niet onverschillig lieten en aardig wat kopwerk voor hun rekening namen. Ook bij de Wielertoeristen werd deze nieuwe rit gesmaakt.

Bij de Sportieven kon enkel de bekende anti-tankgracht uit oorlogstijden in Haacht hen eventjes tegenhouden. Met veel enthousiasme werkten zij hun eerste rit van het seizoen af. Op naar een aangenaam fietsseizoen en stijgende fietsconditie. Bij thuiskomst gingen zij nog onze mascotte, ouderdomsdeken en trouw lid, Albert, een hart onder de riem steken met een onverwacht blitsbezoek. Blij om mekaar weer te zien. Albert is blij met zijn nieuwe thuis en zeker met ons bezoekje. Eén lachende groep sportieven!

Nadien zorgen we voor clubgeschiedenis!!! Met alle fietsgroepen beleven we de primeur  om ons nieuwe clublokaal, Bar Bruis, in te wijden. Wij wensen hen veel succes in onze Abdij! Veel leute en welkom in ons clubleven! Dit komt in de analen van WTC ‘t Wieltje en van Bar Bruis en … wij waren erbij. Binnen 150 jaar spreekt ons nageslacht hier nog vol enthousiasme over.

Santé. OJP