Achter de schermen stond de voorbije weken onze fietsagenda goed gevuld. En dat was eraan te merken: overal waar gefietst werd, waren de kleuren van WTC โt Wieltje vertegenwoordigd!
Driedaagse naar Arnhem
Een grote delegatie van onze club trok richting Arnhem voor een geslaagde driedaagse. Tijdens deze uitstap stonden niet alleen de kilometers centraal, maar ook het clubgevoel. In een prachtige omgeving werden heel wat mooie ritten afgewerkt, afgewisseld met gezellige momenten naast de fiets. Het werd een weekend vol sportieve uitdagingen, plezier en kameraadschap.
Uitdaging in Luxemburg: Granfondo Schleck
Voor zes van onze leden lag de lat nog wat hoger. Zij trokken naar Luxemburg om deel te nemen aan de prestigieuze Granfondo Schleck. Op het uitdagende parcours kregen de deelnemers de nodige hoogtemeters en pittige beklimmingen voorgeschoteld. Een stevige uitdaging die door onze vertegenwoordigers met succes werd afgewerkt. Proficiat aan alle deelnemers voor deze knappe prestatie!
Sterk vertegenwoordigd op de Airport Classic
Ook dichter bij huis waren we nadrukkelijk aanwezig. Met een mooie groep namen we deel aan de Airport Classic, de jaarlijkse toertocht georganiseerd door onze wielervrienden uit Nossegem. Onder ideale fietsomstandigheden genoten we van een mooie en pittge rit, waar zelfs onze benjamin Gus het kopwerk niet schuwde. Altijd fijn om onze buurlandenclubs te ondersteunen en tegelijk samen een leuke fietsdag te beleven.
Meer dan alleen fietsen
Deze drie activiteiten tonen nog maar eens wat onze club zo bijzonder maakt. Of het nu gaat om een meerdaagse uitstap, een sportieve uitdaging in het buitenland of een lokale toertocht: telkens opnieuw zijn er leden die samen de fiets opstappen en zorgen voor een sterke clubgeest.
Bedankt aan iedereen die de voorbije weken heeft meegefietst, georganiseerd of geholpen. Op naar de volgende kilometers! ๐ดโโ๏ธ๐
































