Update zie nieuwsbrief 11 augustus

11 augustus 2020

Update 31/7 (zie ook nieuwsbrief juli)

Beste fietsvrienden,

Zoals jullie wel weten zitten we volop in de tweede Corona golf.

In bijlage vinden jullie een nieuwsbrief met een aantal richtlijnen om de veiligheid van de leden te garanderen.

Gelieve hiermee de komende weken rekening te houden. Met vriendelijke groeten, het Bestuur

31 juli 2020

Update 15/5

Beste fietsvrienden,

Na een lange periode van lockdown is er goed nieuws te melden.
Vorige woensdag heeft de veiligheidsraad beslist dat we terug in groep mogen fietsen, weliswaar onder strikte voorwaarden.
– De wielertoeristen zouden terug starten volgens de kalender op de feestdag donderdag 21 mei .
– De recreanten starten op 22 mei om 19u00.
Verdere info en afspraken hieromtrent zal later nog volgen.
Verder is er een vraag van de gemeente naar verenigingen toe om een 10 tal vrijwilligers te sturen om de verdelingen te doen in de gemeente van mondmaskers, de club krijgt hiervoor een financiële vergoeding.
We stellen voor om op zaterdag 23 mei dit te doen daar er al kandidaten zijn voor deze datum. Verdere info hierover vind je op de website van de gemeente Kortenberg.
We hopen dat iedereen deze moeilijke periode goed doorgekomen is.
Met sportieve groeten,

Bericht 13/3

Beste fietsvrienden,

Gezien de laatste ontwikkelingen en adviezen inzake het coronavirus lijkt het mij verstandig om momenteel al de clubactiviteiten op te schorten (fietsen en wandelen).

Vandaag ben ik samen met de voorzitters van Blosom en O.A. overeengekomen dat we hetzelfde standpunt innemen voor al de clubs van Groot-Kortenberg en hebben we bij deze beslist dat al de groepsactiviteiten tot nader order zullen opgeschort worden.

Als jullie van plan zijn om individueel te fietsen of te wandelen, hou dan zeker rekening met de maatregelen die de overheid hieromtrent heeft meegedeeld.

Ik hoop dat jullie begrip opbrengen voor deze harde beslissing en dat ieder van jullie de nodige burgerzin aan de dag zal leggen teneinde met z’n allen zo snel mogelijk weer de fiets op te kunnen.

Met sportieve groeten,

Voorzitter WTC ’t Wieltje