Het contactcenter van Scott Europe, de nagelnieuwe projectieruimte op de eerste verdieping,  ronde en mooie gedekte tafels, mooi zicht op showrooms gevuld met blinkende en in het oog springende fietsen …. dat is onze indrukwekkende locatie voor de eerste samenkomst in 2019 voor WTC ‘t Wieltje. We boffen!

De Algemene Vergadering brengt dik 80 personen op de been. Gelokt door de nieuwe fietsprojecten voor 2019, fusieplannen???,  gelokt door onze nieuwe websitevoorstelling, gelokt door de lekkere hutsepot van huiskok Carl.

Zo oogt onze jaarlijkse Algemene Vergadering niet op een saaie verplichte agenda maar op een gezellige en interessante samenkomst, een kennismaking met de nieuwe leden, goesting krijgen de nieuwe projecten zoals Bokrijk, Sint-Niklaas, de Ardennen en Salou in Spanje. Een glaasje Cava en de lekkere clubwijnen doen de sfeer ook ferm deugd.

Welkom bij WTC ‘t Wieltje. We wensen u veel sportief genot, veel nieuwe vriendschappen en vele après gezelligheid.  JPO