Dit jaar zal de Algemene Vergadering van ‘t Wieltje wat vroeger worden georganiseerd omdat we ze vóór de aanvang van het Wielerseizoen 2020 op zondag 1 maart willen houden. Bovendien valt de krokusvakantie eind februari, dus hebben we alles wat naar voor geschoven nl. op vrijdag 7 februari 2020.

Zoals gebruikelijk stelt onze hoofdsponsor de showroom en vergaderruimte van de nieuwe toonzaal van SCOTT (Karel Van Miertstraat 7 in Kortenberg) ter beschikking.

Hier een overzicht van het programma:

• 19 uur: ontvangst en aperitief
  • 19.45 uur: kaasbuffet*
  • 20.30 uur: Algemene Vergadering, ook toegankelijk voor de personen die niet komen eten;
  • 21.30 uur: kaasbuffet* (vervolg)

*Lust je geen kaas of ben je er allergisch voor? Geen probleem. We voorzien graag een alternatief voor jou als je dit bij je inschrijving laat weten aan de penningmeester. Zie ook hieronder.

Hoe inschrijven?

Indien je deelneemt aan de receptie en de maaltijd

1. betaal je 20 € per persoon. Hierin zijn inbegrepen: het aperitief, de zeer uitgebreide kaastafel en bijhorende wijn en dit vóór en na de AV.

In dit geval schrijf je het bedrag van 20 € per persoon over op de clubrekening:

• IBAN: BE74 0882 3341 2307
  • BIC: GKCC BE BB
  • mededeling: ‘AV 2020 – je naam (+ naam bijkomende gezinsleden)
  1. Geef de gegevens van elk deelnemend gezinslid (naam, voornamen en eventuele problemen met kaasmaaltijd) door aan onze penningmeester in een aparte e-mail.

Indien je alleen deelneemt aan de Algemene Vergadering betaal je uiteraard niets en kom je om 20.30 uur naar de Scott toonzaal van onze hoofdsponsor .

Je geeft dan ook per e-mail de gegevens van elk deelnemend gezinslid (naam en voornaam) door aan onze penningmeester zodat we het juiste aantal personen kunnen inschatten.

Contactgegevens Joris Vandoren:
t 02 759 37 02