Beste clubleden,

Noteer alvast de volgende datum in jullie agenda: vrijdag 8 maart 2024 want dan vindt onze jaarlijkse algemene vergadering plaats.

Deze vindt dit jaar plaats in OC Berkenhof. Naast een blij weerzien staat ook het volgende op het programma:

• 19u00 : Ontvangst en aperitief
  • 19u30 : Kaasschotel voorzien door Carl Vander Veken
  • 21u00 : Algemene vergadering

Inschrijven kan als volgt:

1. Vul 20 februari het formulier hieronder in met het aantal aanwezigen en type deelname.
  2. Betaal bij aankomst 25 € cash per persoon. Inbegrepen zijn: het aperitief, de kaasschotel en drank.

Uiteraard kan je ook gewoon enkel deelnemen aan de algemene vergadering. Geef in dat geval per e-mail de gegevens van elk deelnemend gezinslid (naam en voornaam) door aan onze penningmeester zodat we het juiste aantal personen kunnen inschatten. We verwachten je dan om 21u uur te OC Berkenhof.

Wij rekenen op jullie talrijke aanwezigheid!

Tot dan!

Algemene Vergadering 8 maart
    1. Receptie met kaasschotel en vergaderingEnkel vergadering

* Verplicht veld

Hartelijk dank voor je deelname!