
Beste wielervrienden,
Met veel plezier nodigen wij alle wielertoeristenclubs uit Groot-Kortenberg uit voor onze jaarlijkse Verbroederingsrit op zondag 21 juni ๐ดโโ๏ธ๐ดโโ๏ธ
Deze rit staat al jaren garant voor sportieve gezelligheid, samen fietsen en het versterken van de banden tussen de clubs uit onze regio. We hopen dan ook opnieuw op een mooie opkomst om er samen een geslaagde editie van te maken.
๐ Samenkomst: 8u30 op de parking van Colomba
๐ด Vertrek: omstreeks 8u45
Meer info over de verschillende ritten en de GPX-bestanden kunnen jullie hieronder terugvinden.
Na afloop van de rit nodigen we jullie graag uit in de gezellige binnentuin van Bar Bruis, waar jullie kunnen genieten van een hapje en een drankje in een ontspannen sfeer.
Samen maken we er opnieuw een mooie wielerdag van!
Mvg,
WTC ‘t Wieltje
